onsdag 28 september 2011

Jag borde verkligen skärpa mig

...och skriva här lite oftare...men även solen har sina fläckar.

På jobbet är allt som vanligt, lagomt rörigt med ny reform och 100 minuterspass i engelska...

Dottern har provat barndans på ett av gymen här i stan. Det gick allt annat än bra, kan man väl säga...hon var inte med och ansåg att leka ringlekar kunde hon ju göra på dagis, hon var ju här för att lära sig dansa. Så vi väntar ett tag till med det tror jag...

Sonen spelar tennis och trivs som fisken i vattnet. Han ler hela träningen igenom och det känns skönt att han hittat en aktivitet som han gillar. Vi föräldrar är också nöjda med att han valt en sport som är inomhus...

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså jag har funderat på en sak och kommit fram till detta att våran släkt inte är skapta för att blogga. Det funkar max två dagar i rad sen falerar det igen. Har samma tidsskillnad på min egna sida. Kanske en gång i månaden, kanske en gång varannan eller varför inte var sjätte :P kram från kusin a